majdnem elfelejtettem

 2011.03.15. 23:22

még jövök a Tigrises sztorival (húzom, mert égő).

plusz ma megint rádöbbentem, hogy milyen csávókkal nem vagyok hajlandó egyáltalán szóba állni, a listán vannak a copfosok, azok, akik a fekete-fehér fotóikra színes szemet photoshopolnak önmaguknak, természesetesen mindenki azon van, akinek kereszt lóg a nyakában, kétszínű lakkcipőt hord, látható helyen lyukas a foga (vagy nem látható, de megtudom), aki az anyjával lakik (leszarom, milyen indokkal- 30 fölött ne élj anyáddal), vagy az, akinek gót betűk vannak a zsíros hátára tetoválva, vagy baszott nagy Mária kép (netán mindkettő), aki ápolatlan, de túl pacsulis, akit nekem kell szórakoztatni vagy szóval tartani, mindenki, aki nem érti a humoromat, vagy meg meri kérdezni, hogy nekem van-e egyáltalán, mert nem értem az övét (neki nincs, nyilván, vagy csak fos van, amit maximum egy gyengeelméjű harmadikos gyerek díjaz, de az is csak akkor, ha hulla fáradt), osztán...kik még...ja, igen, a ropi csávókkal sem jövök ki, akiknek kiáll a csípője, és olyan magasak, hogy görnyedten járnak, és kilóg az arccsontjuk, nem tárgyalok továbbá senkivel, akinek vastag aranylánc lóg a nyakában, sörhasa van, és eltartott ujjal issza a rövidet meg a pezsgőt (de igazából bármit), azzal sem, aki azt hiszi, hogy a pincér az egy alsóbbrendű lény, mint ő, és ezt nem csak kommunikálja neki, hanem ruházatában is idomul (mai finoman nőies megjegyzésem volt egy ilyen trollnak, mely szerint: nálad még a pincér is jobban öltözött apukám) mert trenyóban jár vacsorázni.

anyaég. még csak most kezdek belemelegedni. fogjatok le, mert így tényleg nem lesz pasi, aki elvisel. ja, és azt még nem is mondtam, hogy új projektbe kezdtem a területen: már nem csak normális csávót akarok, de gazdagot is. szóval újrakalibráltam a sztorit egy kicsit:)

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr822743036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beszke 2011.03.21. 13:37:34

jajj má' out de igggényes vagy!
így könnyű pártában maradni!
(sorstárs vagyok, tudniillik)
süti beállítások módosítása