iszonyatos elmaradásaim vannak

 2011.04.04. 15:59

írás témában, nem nagyon van metségem, max az, hogy időm az nincs, mire meg lenne, addigra erőm nincs írni. bazi beteg vagyok, a Kisnyúlon már átrágta magát a kór, de egy hétig kegyetlen állapotok uralkodtak nálunk, gyakorlatilag SEMMI se volt jó, minden azonnali nyafogásba torkollott. aztán elkaptam én is, most is épp valaki a mellkasomat flexeli egy sikítóval. finom ám. a hülye kutyához jött az állatorvos, és ez újabb lehetőséget biztosított arra, hogy hülyére blamáljam magam szűkebb (és kissé tágabb környezetemben), amikor is a kuty felfedezte az állatorvost, és úgy gondolta, hogy akkor ő most meglép, és a szót tett is követte, nekiiramodott a barom jószágja, én meg utána papucsban, zombi módra csápolva, hogy "ájjá meg te hülye, mert mindjárt elütnek!!". ez nem igazán foglalkoztatta, rohant a forgalmasabb utcák fele, és tádám, valaki tényleg el is baszarintotta, koppant a sárhányó, vinnyogott a kutya, én meg odaüvöltöttem az állatorvos férjének, aki rohant utánam, meg a kutya után is így, hogy "na, most már tényleg fog kelleni a Noémi!!", (aki az állatfelcserünk). miközben az alsó utcából a kutya elütve is rohan tovább, mint valami idióta. menetközben megszánt valami öltönyös pacák, mert felordított amikor a kutya elvágtázott mellette, hogy "megfogjam?", amire csak annyit tudtam sprintelés közben odavetni, hogy jó lenne, mielőtt kiér a lámpás kereszteződésbe, mert oda én már nem megyek utána... szóval végül is becserkésztük. be lett oltva, most steril, tiszta, a szája se büdös. ellenben tegnap éjjel odapisált az előszoba közepére, amibe sikerült a hajnali pisiléskor mezítláb beletrappolnom, és akkorát csúszni a hugyba, hogy majdnem a fal adta a másikat. nem kell valakinek egy pumi? de komolyan. lécci.

továbbá mik is vannak még...  minden a tökéletesen szokásos. M.néni a lépcsőházba engedi a pisába főtt farhátnak a pompázatos illatait, én meg bosszúból rálocsolok a száradó ruhájára. Sziszibabuka mostanában nem látható, de kétlem, hogy ez a kutya miatta van.

ja, lakógyüli. ciki volt, mert lényegében lekéstem az elmebajnokságot, de idén a több éves megszokástól eltérően megszavazták, hogy legyen valami fejlesztés, így aztán lesz új tetőburkolat, meg végre meg fogják csinálni a betört pinceablakokat, amit lényegében 5 éve forszírozok, de most valamelyik aszalék kitalálta, hogy azt meg kéne csináltatni, mert neki feltűnt, hogy ki vannak törve... jeeeeee. abban azonnali egyetértés született, hogy M.néni nem százas, de ne bántsuk, mert közel a vég. felvilágosítottam őket arról, hogy ezt is 5 éve mondogatjuk, aztán még mindig él. úgyhogy a kertbe továbbra sem lehet kijutni. úgyhogy bosszúból vettem a Kisnyúlnak egy fa talpú klumpát.

osztán.... meló. kezd beindulni a bababolt, köszönhetően a gyönyörű vadiúj angol árunak, amit használtruha áron tudunk árulni. lassan elgondolkozom egy áremelésen, mert tényleg mindenki hülyének néz, hogy egy új George farmer mér' 1500 forint. amúgy írhatnék ám a vevőimről is, az is megérne egy szertartást, vannak köztük csúcs jó arcok, meg állszakadásos döbbenések is, de egy dolog tény: nagyon élvezem csinálni.

ja, van még a sztorim a Tigrissel, aki végül is egy piti gané, de ettől függetlenül nem jött meg másfél hónapja a bigyóm. de lehet, hogy a spirál miatt nem jött meg. ezt még nem döntöttem el, de ha októberben szülök, akkor nem a spirál volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr422799078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeMóni 2011.04.05. 07:56:51

Aztán az állszakadásos döbbenésest, és a piti Tigrisest megosztanád-é? :-)

gne2 2011.04.05. 11:02:15

Mindig rohansz. Tessék kielemezve leírni mindent, úgy, ahogy elvárják az olvasóid! ;)
süti beállítások módosítása