webáruház

 2011.04.08. 11:26

hát szóval nehézkes az ügy. a dolgok jelen állasa a következő: a Facebook-ra fogok feltenni fotókat fix termékekről, amikből sok fajta méret van. ez lesz egy ősember webáruház lesz:) persze már tegnap este akartam feltölteni képeket, de a fényképezőgép kártyája baromira nem kompatibilis a laptop kártyaolvasójával (a kábelt meg nem találom), úgyhogy most égek, mint a rongy, hogy kiírtham, aztán nem jött össze. de ma elmegyek és veszek hozzá valami kártyaolvasó-átalakító bizbaszt, és akkor már majd menni fog.

örömmel jelenthetem ki, hogy meggyógyultunk, úgy nagyjából, ami azt jelenti, hogy néhány göthös köhögőrohamon kívül meg a napi 20 darab pzs-n túl már nem sok jele van a múlt heti nyavalyának, ha azt nem tekintjük mondjuk jelnek, hogy 50 méter után kapkodom a levegőt, eléggé lenullázta az immunrendszeremet ez a kis víruska.

miután laza 3 hetes késésben volt a menstruációm, így tegnap vettem egy tesztet, mert anyám megvilágosított, hogy ha gáz van, akkor ugrik az 50 rugós spirálom is, ettől a hírtől bokáig esett az állam, és soványmalac vágtában rohantam be a legközelebbi gyógyszertárba venni egy teszet, amit ma reggel abszolváltam is: háromszor hurrá a spirálnak és/vagy a magtalan férfiaknak - már ami a velem való szexuális érintkezéseket illeti. hozzá kell tennem, hogy jóval olcsóbb lett volna, ha spirál helyett veszek egy 10 darabos óvszer csomagot, azzal is pont kihúztam volna 5 évig.... gyűlölet napot fogok tartani mindenkivel szemben, akinek van nemi élete. a minap dühömben baszatlan, 8 általánost végzett bunkó picsának tituláltam a teszvesz végrehajtó cégének az egyik telefonosát (na, ez egy külön sztori, hogy befizetett csekkre küldik a végrehajtást...), de aztán elszégyelltem magam... a tanulatlan, bunkó picsa az ugye stimmel... de milyen jogon baszatlanozok le akárkit... sűrgősen tennem kell valamit. kellene. mert őszintén szólva valahogy kiestem a körforgásból. olvastam egy cikket valamelyik nő újságban (a retyón ülve, mert erre csak ott van időm. hozzá kell tennem, hogy a Kisnyúl is oda szokta húzni mellém a kisszékét, és ő is egy Cosmót lapozgat, NAGYON vicces látvány lehet), hogy le lehet szokni a szexről. ha valaki nem csinálja gyakran, akkor leszokik. jeges félelem szorította össze a szívemet... bassza meg hogy nekem nem a szénhidrátról sikerül leszoknom, hanem a dugásról... hööörrrrrr....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr572809231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszi25 2011.04.13. 11:49:30

Szia. Megírnád nekem, hogy pontosan hol van a boltod?

p.pemete 2011.04.19. 18:33:45

Khmmmmm, kicsit írhatna gyakrabban is kedves kisasszony...
Há' ezér' kattintgatok én ide minden egyes nap, hogy mindig a nagy semmivel találjam szembe magam? Élsz még, vagy mi van?
süti beállítások módosítása