miért is utálom

 2011.04.26. 22:10

hogy az emberek városban tartanak kutyát? mert néhányuk tökéletesen alkalmatlan rá. amíg én vidáman szedem a kutyaszart a saját jószágom után, addig 10 másodpercig nem figyelek a gyerekemre, aki ennyi idő alatt máris belelép egy adag hígan nyúlós kutyafosba. miközben ÉN épp a saját kutyám ganéját takarítom. vágjátok az őrjítő részét? elmehet mindenki a retkes kurva anyjába, aki a kutyaszart, amit a kutyája az utcára, vagy a lakóházak elé pottyant, nem szedi fel, csak álszent módon elsompolyog. a Kisnyúl cipője olyan büdös lett, hogy kint hagytam a bejárati ajtó előtt, mert képtelen voltam magam rávenni, hogy lesikáljam a talpát, majd megszárad oszt lejön még ami a recékbe van ragadva.

ha már a kaka a téma megint, akkor el kell, hogy mondjam, hogy ma a Kisnyúl produkált egy pelusnyi (vajon mikor nem fog pelust hordani már..?) kecskebogyót, amik egyike vérbeli dezertőrnek bizonyult, kissé bénán balanszírozhattam a golyócskákka, teli pelussal, mert az egyik szem télakolt, és azzal a laza lendülettel leszáguldott a farmerom szárán, hogy a végén egy kecses ugrással bevetődjön a kanapé alá. nem akarok róla beszélni.

továbbá regisztáltam egy plasztikai sebész játékára, ahol egy mellműtét felét fizetné a cég, ha leblogolom az eseményeket. remélem nyerek. bazi jó kis blogot írhatnék róla, különös tekintettel a drain cső kirántására. mert az a legtutibb az egészben. az ember lányának még a bokáján is a pisi folyna, ha lenne lélekjelenléte elengedni. én csak zokogni tudtam a múltkorinál.

pasi fronton totál nihil van, de amióta eldöntöttem, hogy én többet az életemben nem vagyok hajlandó magyar pasassal randizni, kicsit megkönnyebbültem, kis pocsolyánkon kívül határozottan van még remény.

végszónak a tegnapi nap legkeményebb mondata, amit ráadásul nekem dedikáltak, én meg mellé is nyeltem iziben (épp a tehéntejről és az allergiáról beszélgettem felszínesen egy anyukával egy cukrászda szomszédos asztalainál ülve): " mert itt nem lehet rendes erdélyi tejet venni, na arra aztán nem lenne allergiás egyetlen gyerek sem!" jáááááááááj. majdnem odanyestem, hogy gyorsan lehet akkor hazamenni rendes tejet inni, ha nem jó az, amit a magyar tehén kiad. nehogy már lassan mindenki magyarabb, mint azok, akik itt élnek, itt születtek, és ide is adóznak. tényleg undorító ez az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr972857889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2011.04.29. 07:11:45

Lehet megkövezni, de szinte kutyagyűlölő/kutyagazdi-gyűlölő lettem amikor a "nagyom" totyogós lett. A házunk előtt van egy jó kis füves terület, ahová szerettem lehordani a picit, mégse a lakótelep aszfaltján tanulja az első lépéseket. Nanaáá, hogy épp egy jókora kutyasz.ba tenyerelt bele. Azóta ha látom, hogy nem takarítják a gazdik (egy kivételével senki sem szokta) megkérdezem, hogy adjak-e zacskót... Az egyik kigyúrt-kopasz meg is akart etetni a kutyájával :) Hihetetlenül dühít...

Oppps 2011.05.02. 10:09:59

mert aki ide adózik,és fizeti a járulékokat,sz*rt se kap mondjuk annyi nyugdíjat,mint aki az erdélyi tejet favorizálja...
süti beállítások módosítása