hívás

 2011.05.04. 17:13

felveszem.

szi: szia, meghívnálak vacsorázni kedd estére. eljössz?

out: ööö, elnézést, kivel is beszélek...?

szi: szia, tudod, ÉN vagyok az.

(ja bazmeg, az más. akkor már tudom. de azért tudtam.)

out: hát, nem is tudom. ott lesz a Guszti is?

(bguszti jelenlétének a ténye hol szórakoztat, hol meg inkább leteszem a telefont hamarosan. - igen, az a bguszti, akihez a bmargó tartozik. kivéve, ha én ott vagyok, mert akkor m. nincs ott.)

szi: persze, mindenki ott lesz.

(még jobb. itt már tudtam, hogy én kedden Vészhelyezet fogok nézni este, pedig sosem nézem)

out: nemistudom. beszéljünk még hétfőn, jó?

(szopódjál csak.)

szi: és te, mondd, egyedül vagy még?

out: igen.

szi: nem akarsz férjhez menni?

out: na, azt aztán soha többet életemben. miért, elvennél?

szi: tudod, hogy el...

out: aha... ja, gratulálok a következő gyerekhez, hallom nő a feleséged pocakja.

szi: miért? terhes?

(huh. lyukra futottam)

out: nekem csak annyit mondtak, hogy valaki a környéken babát vár...aztán gondoltam nálatok jön..

szi: nem, nem tudok róla. és hogy vagytok?

out: köszi jól. még jó, hogy nem arra várok tavaly nyár óta, hogy a horvátországi szállodádba menjünk családilag nyaralni, ahogy megígérted.

szi: jéé, az teljesen kiment a fejemből... most vettem Svédországban egy faházat gyönyörű helyen 150 millióért, de oda sincs idő soha kimenni...

out: nekem a fele is megoldaná most az életemet, nem adod nekem?

(nevetgélés a telefon túloldalán, pedi eskü komolyan gondoltam. elvégre ő is komolyan akar meghúzni már két éve)

szi: azt nem, de ha  csajom leszel, tudod, hogy nem járnál rosszul...

(nem, tényleg. csak belehalnék)

szi: gyere már el kedden...a guszti is számít rád...

out: jó, majd hétfőn megbeszéljük. na, dolgom van, mennem kell. szia

 

ha néha eszembe jut, hogy miért nem akarok soha többet magyar pasastól semmit, akkor ez maradjon itt emlékeztetőnek....anyám mindenesetre jót röhögött.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr542877557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.07. 20:35:48

"...vettem Svédországban egy faházat gyönyörű helyen 150 millióért..."

Ez valószínüleg nagyságrendi tévedés lesz, inkább 15 millió (forint), azaz 500.000 SEK lenne a reális ár.

p.pemete 2011.05.19. 17:08:07

Köhömm-köhömm, tán írni kéne most már valamit...

Lucusmanó 2011.05.30. 23:33:24

majd csak lesz valami...
csak nyugi.

Oppps 2011.06.03. 06:14:40

én részemről nyugodt vagyok...csak várok...remélem nem Svédországba ment:D

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2011.06.06. 05:57:28

Hát hiába kattintgatok naponta? Hova tűntél??

trux77 2011.06.15. 06:13:03

ez annyira jellemző volt rá. mindig hagyta hogy az emberek aggódjanak érte, amíg ő már külföldön lógatta a lábát....
süti beállítások módosítása