izébizé

 2011.06.20. 12:08

se nem Svédország, se nem a Hold, történetesen. nyaralni voltunk, hazajöttünk, jó volt, a Kisnyúl azóta azt üvölti az utcán, hogy: 'menjünk a pi..ába! menjünk a Pi..ába!' rémesen frusztrált az első alkalommal (is), nem kifejezetten örültem neki, különös tekintettel arra, hogy ezt a szófordulatot a gyerek nem hallja (nyugi, hall másokat:). beletellett egy kis időbe, amíg meg tudtam fejteni, hogy a kiscsaj azt gajdolja: 'Menjünk Pisa-ba! Menjünk Pisa-ba!' ebből mondjuk lehet következtetni arra, hogy merre jártunk:)

némiképp (? kurvára ) le vagyok maradva a naplóírással, és a legjobb az, hogy nagyon hiányzik az írás. szenvedek. valahogy nem találom a helyem, és a helyem sem talál engem. de van ebben valami olyasmi érzet, mint rendrakáskor, amikor takarítás címszó alatta az ember mindent szétrámol, irdatlan nagy kupi lesz, és aztán a mélypontról meg szép rend. mintha most ezen a mélyponton szüttyögnék. egyébként nem állandóan szar hangulatban, de ma történetesen igen.

a boltba új bútort kaptam (ajándékba, mert bezárt egy ismerős üzlete, és az egész berendezést átadta csak úgy), úgyhogy most minden gyönyörű és rendszerezett.

és Ti, Ti hogy vagytok?

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr502999946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lonca 2011.06.20. 21:43:37

Most már jól, hogy végre hallunk rólad! :)

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2011.06.21. 12:46:33

Na vééégre!!! Már hiányoztál. Akkor ha már kellően belelendültél a mindennapokba akkor jó lenne hallani, hogy milyen is volt Pi...ba?

quenn 2011.06.21. 14:21:31

Szia :)
Én jól vagyok köszi, örülök, hogy újra itt vagy.

Oppps 2011.06.22. 17:58:31

Remek...sikerült megint:D

p.pemete 2011.06.22. 18:01:38

Jéééé, magacsek még él?
Szupi, akkor most hogy kinyaraltad magad, írhatnál is, hogy a fáradt, és ezidő alatt magukat hülyére dolgozó embereknek is jusson valami a jóból:p
Gondolom ebből kitalálod, hogy én hogy vagyok...
Hulla fáradt, nyűgös, munkaundoros, hisztis...
süti beállítások módosítása