szervíz

 2011.02.24. 21:39

ugye az van, hogy új a mosógépem. de nem átallott elromlani. dőőőlt belőle a víz. pontosabban szólva nem elromlott, hanem a szürke szigetelő gyűrű gyárilag hibás volt, konkrétan szólva akkora lyukak voltak rajta, mint egy kisujj.  ez persze csak azután derült ki,miután Gergely Robi a szerelő szétszedte. a sztorihoz hozzátartozik,hogy a garancia nem magyar volt hozzá, és a modellt nem forgalamazza itthon az LG. (tipikusan rám jellemző...). de a szerelő egy isten, plusz lelkes és lelkiismeretes, úgyhogy hősiesen kijött 2x egymásután egy hét alatt (miközben nekem minden mosáskor meg kellett döntenem a 100 kilós mosógépet, hogy a víz kifolyjon...), mert a gyűrű amit hozott, az végül is kicsi lett. itt jegyezném meg, hogy olyan tipikus, hogy én még a mosógépemmel is a lyukas gumi problémával küzdök. hozzá kell tennem, hogy a szerelő tényleg nagyon jó arc,olyan 42 körüli pacák,tett néhány körbeudvaroló hadmozdulatot. jött sms gumi ügyben, meg beszéltünk is. de nem fogtam szagot.

végül is ma reggel sikerült lokalizálni a problémát, gumistól, gyűrűstül. ki lett cserélve egy panel is, ami nem garis,mert azt nem lehetett elintézni. fizetnék a végén, adom neki a pénzt, közben kérdezem, hogy munkadíj, meg parkolási pénz,ilyesmi..? nehogy már még neki kerüljön pénzbe... erre aszongya: " hát,legyen mondjuk egy puszi". osztottam szoroztam gyorsan, aztán rájöttem, hogy hónap vége van, ha nem muszáj, akkor nem fizetek ki plusz 10 rugót... oké,mondom, puszi. odahajolok, adok neki egy puszit jobbra, gyorsan elhúzom az arcom, mert érzem, hogy középvonalra húzza a száját... gyorsan balra is, (itt már bekapcsolt a riasztó a fejemben), megint húzza a száját középre. hátralépek vagy egy métert. rámnéz, mondja: " szájra nem lehet? ". öööööööö. bazmeg. nem - gondoltam. hangosan: "hát,azért ennél kissé összetettebben működöm....".

villámgyorsan elpályázott.

csúcspoén: Peti csinál nekem egy weboldalt épp. (az a Peti, igen. de más nincs, eskü) mesélem neki, hogy mi történt délelőtt. hogy le akart kapni a mosógépszerelő. belenyihog a telefonba: " de hát ez egy igaz klasszikus sztori, háziasszony meg a szerelő..."

komolyan, nem tudom, hogy mit is gondoljak erről, a következők vannak a fejemben.

1. ide süllyedtem, hogy már mindenki szabad prédának hisz.

2. hurrá, létezik még ember, aki önszántából megdugna, sőt.

3. ha most elbaszódik a gépem újra, akkor ki fogja megcsinálni?!

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr822688571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gne2 2011.02.24. 22:12:46

Legközelebb az a minimum, hogy lekáderezed a szerelőt, mielőtt kijön!
- Halló! Neve, kora, családi állapota, vagyoni helyzete? Ja, és lenne egy nem garanciás, gumihibás mosógépem is! :D

onceuponatime 2011.02.24. 22:17:05

ja, azt nem mondtam,hogy az volt a legszebb, hogy volt karikagyűrű a kezén...

BeMóni 2011.02.24. 22:46:27

Azért:
1. a mosógépszerelő még nem mindenki
2. lehet, hogy dugni is tud, nem csak szerelni, és akkor duplán jól jártál
3. legközelebb biztos nem kellene fizetned a nem garanciás cuccért sem
4. ha mégsem tud dugni, legalább nem akar elvenni, ha már gyűrűje van :D

poisonedtear 2011.02.24. 23:18:36

@BeMóni: :D úristen micsoda eszmefuttatás :D:D tetszik :)

onceuponatime 2011.02.24. 23:41:10

@BeMóni:

:D

issza meg, akkor minek fizettem ki a 12 rugót?:D

Allurian 2011.02.25. 00:24:22

@onceuponatime:
:D
az előjátékra és a lyukas gumiért... :D

onceuponatime 2011.02.25. 00:48:44

@Allurian:

hm. nagy üzletasszony vagyok, nem hiába:D

BeMóni 2011.02.25. 12:26:29

@onceuponatime:

A tanulópénzt is meg kell fizetni egyszer...:D
süti beállítások módosítása