gyöngyszem

 2011.02.18. 11:45

"Reggel haza értem 1 házi buliból. Nagyon éhes voltam és másnapos is,be mentem a konyhába látom hogy a gáz tűzhelyen ott 1 lábos ,egyből fel csilant a szemem.Neki is áltam .délután jövök le ,anyám kérdezi fiam te etted meg ami a fazékba volt.Mondom igen,jó mert apád el felejtette este ki vinni a moslékot a kutyának. Életemben nem ettem olyan finomat. :D :D "

hát sírva röhögök.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr712670156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása