pogram

 2011.02.21. 12:02

mivel pogramunk volt a Nyulerájjal szombaton. a Millenárison volt játszóház. vagy valami olyasmi. és a játszóház keretein belül több pogram (tudom, pRogram, de én így szeretem.) volt színház is, ami se nem báb nem volt, se nem előadás, egy rövid kis darab volt, amiben egy férfi meg egy női szereplő fadobozokkal játszott és gitározott meg énekelt. szóval pont az a kategória, ami a Őnyulaságát már leköti. én mondjuk konkrétan sokkot kaptam. a történet lényege az volt, hogy voltak fadobozok, különböző mintával és szerkezettel meg egy paraván, amin volt egy kerek lyuk. a dobozok épp nem fértek át a lyukon. (ez valami társadalmi mélyvonalas izé akart lenni, hogy igazából mindenki más, de mégis, egyformák is vagyunk, meg tudunk együtt élni. ezt a darab szerzője konkrétan azért mondta, mert nem ismeri M. nénit, de ezt most inkább hagyjuk is). eleinte el is ment a dolog, tologatták a dobozokat, meg nyögtek, fütyültek, gurguláztak, tényleg színes volt az előadás, főképp egy kétéves szemével nézve. aztán egyszer csak megjelent egy focilabdányi szürke filc gömb, a végén egy méter filc madzaggal. itt kissé elkezdtem jobban figyelni. nem értettem, hogy most hogy kerül ide egy sperma?

a baj nem pusztán az volt, hogy a szürke bogyó annak nézett ki, aminek, hanem miután az egyik szereplő egy laza lökéssel arrébb taszajtotta, muszáj volt rajta felfedeznem egy lyukat, amiből egy lazacszínű IZÉ csúszott ki, némiképp hasonlítva egy teleszkóphoz. szóval az a valami kicsúszott úgy 25 centi hosszan, majd bánatosan lefittyedt. dermedten ültem. a Kisnyúl kiválóan szórakozott az ölemben ülve. ezek után jött még vagy 3 másik szürke gombóc, mind farokkal, és mindben volt olyan színes IZÉ, ami kicsúszott, majd lefittyedt. próbáltam nem arra gondolni, amit látok, de ebben a percben a pacák felvette a piros mumpszos herét a kilógó pénisszel kitüremkedésű bigyót, és megpróbálta a paravánon lévő kerek lyukon átgyömöszölni. dülledő szemekkel néztem körbe, de a legtöbb nagykorú vagy békésen nyitott szemmel aludt, vagy a szomszédjával sutyorgott. ennél a pontnál megjegyeztem a Kisnyúlnak, hogy a mai nap után elvárom tőle, hogy én választhassam ki az öregek otthonát, ahova be fog majd tenni. a Kisnyúl totál nem figyelt rám, halál lenyűgözték őt az események. mit ne mondjak engem is. a lyukon menet közben csak sikerült a maestro-nak átszuszakolnia az egész bagázst, és már csak a farkuk lógott ki. az előadás ezen eksztatikus ponton véget ért, és valahogy rádöbbentem, hogy a kortárs tánc- és előadás művészetekkel továbbra sem vagyok teljes mértékben kibékülve,  ugyan a mondanivalója átjött, hogy mindenki egyenlő, független attól, hogy gömb vagy kocka, és csak a lyukak méretén függenek a dolgok. (ez mondjuk kurva nagy alapigazság.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr52676739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oppps 2011.02.21. 12:41:43

Idetaláltam...nem volt könnyű,de itt vagyok...igaz az N-N-t nem engedte:)

kockafejue 2011.02.22. 09:31:33

Az a vicc, hogy mar töröltek is a naplodat hoxan. Marha sürgös volt valakinek, hogy rohadjon le mind a 10 ujja. Erröl az jut eszembe, hogy ma reggel olvastam a nöi lapozon egy cikket egy 3-4 eves kislanyrol, akinek le kellett vagni mind a 4 vegtagjat. Megsirattam...

Allurian 2011.02.22. 11:46:38

Ne mááár, nekem nincs lementve, valahogy, valaki, legalább Kisnyúl születésének történetét küldje el, légyszi.
(Az a kedvencem, onnantól lettem OUT olvasó, amikor arra ráakadtam.)

gne2 2011.02.22. 12:26:49

Ki nem állhatom az agyament, lebutított vagy éppen modernnek kikiáltott báb- és gyerekelőadásokat, pláne a zenének nevezett nyekergős valamiket.

Amúgy tisztán látszik, hogy meg fogok gazdagodni out naplójából, annyian kérik! :D

Hoxa is olvas itt? :o

Allurian 2011.02.22. 12:50:23

@gne2: Ez nem is hülyeség... :D
Nyomtatni, köttetni és kész is a könyv :)
Anna Franknak is a naplóját adták ki...
Szerintem lennének akik pénzt adnának érte.

gne2 2011.02.22. 12:55:52

@Allurian: :D Az kéne csak! OUT haragjától ments meg Uram minket! :D

Allurian 2011.02.22. 14:19:31

@gne2: Jaaaj, nem a háta mögött értettem, hanem hogy Ti összeszövetkeztek :)
Mi meg megvesszük... :)

madicken 2011.02.22. 22:06:09

elvonási tüneteim lettek, hogy nem tudom befejezni a Out-napló olvasását a hoxán mert valami állat tényleg letörölte, hogy törne el a keze... a 43. oldalon jártam.....

Lucusmanó 2011.02.22. 22:58:46

bakker, tényleg.

Dúúúúrva.

onceuponatime 2011.02.23. 23:31:48

@madicken:

ha adsz egy mail címet, átküldöm. már nekem is megvannak, Gne áldásos tevékenysége következtében, még a családi békét is a sutba vágta, várom is az urát a panasznapomon:)

gne2 2011.02.24. 00:18:29

@onceuponatime: Hahó, nem tőlem kaptad, más is gyorsan lementette ezek szerint! :D De így legalább van egy saját példányom, gyorsan letétbe is helyezem, egyszer sokat fog érni! ;)
Mondjuk még mindig nem értem, hogy mi miatt tört ki a parasztgyalázat. Kezd olyan lenni a hoxa is, mint más belterjes fórumok, ezért jöttem el az nlc-ről is.
Elmagyarázhatnád nekünk, földi halandóknak is a gondot. Tényleg kíváncsi vagyok.
süti beállítások módosítása