báró OUT

 2011.02.23. 22:08

ma megkötöttem a 8696398649264. szerződésemet a UPC-vel, hogy aztán ha úgy óhajtom kilépjek a hűségnyaliból.   persze neten kötöttem meg, mert úgy ócsóbb. náluk is működik az a rendszer, hogy előtagot adhatsz a nevednek, és el is gondolkodtam a 'vitéz' vagy a 'báró' szavakon, hadd röhögjön a postás is. egyébiránt meg megsütöttem életem második kakaós csigáját, ami hozta a várakozásokat, pontosabban szólva a döbbenetet, mely szerint valóban képes vagyok kelt tésztát csinálni sk. igaz, hogy inkább lett csigás kakaó....

továbbá prezentálnám a mai napot leginkább jellemző párbeszédet:

[21:52:40] OUT: :)
[21:52:42] OUT: inni kéne
[21:52:54] OUT: mikor hagyod abba a szoptatást?
[21:54:08] H: :D
[21:54:25] H: szinte látom az asszociációs hálódat
[21:54:40] H: most még egy ideig biztos nem, amíg ki nem derül, hogy nem tejallergiás
[21:54:52] H: kicsit olcsóbb vagyok, mint a rizstej :D
[21:55:10] OUT: az én asszociációs hálóm kibaszott lineáris:D

kell még valamit mondanom?

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr102686271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása