el kéne már

 2011.02.23. 23:28

ezt az egészet engednem. minden családi, meg múltbéli fájdalmat meg agyalást. a múlton nem lehet változtatni, embereken sem lehet a jelenben változtatni. hónapok óta nem voltam az apámnál a temetőben, mert annyira az van bennem, hogy csalódott a lányában. miközben tucatjával látok magam körül embereket és sorsokat, akik sokkal rosszabbul, kevesebb erővel, kitartással csinálják a dolgaikat. akik nemhogy röhögni, de már sírni sem tudnak magukon. azért én valahogy így vagy úgy, de minden héten ülök egyszer a földön, a rajtam tekergő Kisnyúllal, és úgy röhögök, hogy a könnyem folyik.

azt meséltem már, hogy hogyan csináltam 2 hete csőtörést saját kezűleg a lakásomban?

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr782686440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeMóni 2011.02.24. 06:16:20

Egy éve próbálok dolgokat kitörölni. Emlékeket, embereket. Az előbbi nem megy, az utóbbiakkal pedig nem találkozom, csak ha nagyon elkerülhetetlen. Ha muszáj, azért köszönök nekik...

A csőtörést ugye megosztod?
süti beállítások módosítása