jól van.

 2011.02.22. 23:23

látom, mára törlődött az egész naplóm, mindenem. nincs lehetőségem megírni senkinek immáron azt, hogy hol találhat meg. ezért arra kérek mindenkit, akinek van OTT naplója, hogy ha nem gond, akkor linkelje be ennek a naplónak a címét. nem azért, mert végtelen kattintás számra vágyom, hanem mert baromi rossz a tudat, hogy cserben hagyok embereket, akik keresnek, és még egy fórumban sem lehet benne, hogy hol van a naplóm. nem bírom az elnyomást. a sajátomat éppúgy nem, ahogy másét.

más: feltöltöm ide a régieket. még nem tudom hogyan lehet megoldani, hogy egy postban ideférjen több száz oldal, technikailag lövetem sincs a dologról, de megoldom.

a jó hír az, hogy féltem attól, hogy kicsit olyan lesz itt írni, mintha egy kútba kiabálnék, de látom, hogy írtok is, nemcsak olvastok, és így könnyebb. és rengetegen olvastok. de szeretném, ha mindenki, aki olvasott, és szeretne, idetalálna. nem akarok eladni semmit, hirdetni se semmit. de örömet okozni igen. és ettől senki nem foszthat meg.

segítsetek. nekik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr152682053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mychelle 2011.02.24. 20:16:47

Szia Out!
Idáig én is csak olvastam, mittomén, miért nem írtam, hazudhatnék, kényelmesebb volt csak olvasva röhögni :)
De mostság kezdtem nagyjábóli új életet, tehát ha érdemben és értelmeset tudok szólni, biza én megteszem!
Pusszantás a Kiscsaládnak :)
süti beállítások módosítása