jaj

 2011.02.23. 00:59

a LÉNYEG, emberek, a LÉNYEG.

M.néni ugye módszeresen eteti a fostos seggű galambokat (ez az áthúzósdi, ez valami óóóóriási, imádom), ami úgy zajlik, hogy egy aszott, tűzpiros körmű kéz kinyúlik a konyha ablakon, (utcafront), és kidobál rajta mindent. kenyérbél, szotyi, macskatáp, és főtt krumpli héj. az utóbbi örök sláger kaja M. néninél, úgyhogy az mindig szóródik kifele. nem egy nagy ornitológus az öreglány, a főtt krumpli héja maximum egy kendermagos tyúknak jönne be (mert azok mindent megzabálnak), a száraz macskakaját meg egy strucc tudná csak megzabálni. nem érti meg, hogy a galambok etetése nem követendő tevékenység. mert odaszarnak mindenhova. különös tekintettel az én erkélyemre, ami ugye közvetlenül az harcterület felett van. felülnek a korlátra, belógatják a seggüket, aztán tojnak. én meg szedhetem a szart, ha nem akarok abban élni. sajnálatos módon nem jutottunk ebben a kérdésben soha egészséges konszenzusra, én így aztán ki lettem kiáltva kisállat gyűlölőnek, M. néni meg egy hülye öregasszonynak, akinek káposztalé van a fejében. de mert nem vagyok az a feladós fajta, mióta hazajöttünk (Egyiptom), azóta új módszert vetettem be. ha a sok moslék megjelenik az ablak alatt, akkor én is megjelenek az ablak alatt egy helyes kis hólapáttal (tél van, na) meg egy seprűvel, és secperc alatt összelapátolom a trutyit, hogy aztán helyes mértani alakzatokba helyezem a lábtörlőjén. hol gúla, hol négyzet, hol meg csak lefolyik az ajtajáról egy méter magasról... csakhogy az utolsó akció 4 napja volt, és a Balaton formájú kis kupackám már kezdett összeaszódni. én meg aggódni. 4 nap azért csak 4 nap... se fény, se üvöltő tv, se Sziszibabuka. se használt macskaalom a kukában csak úgy natúr, zacskó nélkül..  ez kinyiffant. én úgy elszégyelltem magam. aztán eszembe jutottak az előnyök hirtelen. se macska, se galamb. se bűz a folyosón. meg muskátli se telente a postaládáknál, hogy csak bakugrásokkal kommandózva tudsz odaszökdécselni a leveleidért... sőt, akár ideköltözhet valami szimpi szingli 35ös pali. vagy bármi.

mindenesetre ma, amikor este hazajöttünk, üvöltött a tévéje. ez még a halálnak se kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr22682183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oppps 2011.02.23. 06:22:47

Ez most nem fog tetszeni...de ha elhalálozik szegény,akkor nincsen sztori...én pedig nem röhögök...és önző módon azt nem szeretném;)

bébisárkány 2011.02.23. 08:56:08

ott a pont
bocs out
veled sírunk veled röhögünk
M.néni kell:-)))

vevri9871 2011.02.23. 12:57:39

az baj, ha egyet értek az előttem szólókkal? :D

BeMóni 2011.02.23. 19:56:11

Csatlakoznék hozzátok...

kockafejue 2011.02.23. 20:46:31

NEWS! Hoxa-n nyitottam fórumot, amiben megadtam új blogod elérhetőségét - mindezt ma reggelt. Kaptam egy levelet hoxan, hogy legyek szíves ne csináljak ilyeneket. És jééé, törölték a fórumot. Asszem már életbe lépett az új médiatörvény: cenzúra. Komolyan fontolgatom, hogy törlöm magam onnan. Ez mélységesen felháborít.

kockafejue 2011.02.23. 20:48:41

@kockafejue: ezt írtam neki hoxan:
"Miután megválaszoltam a mailed, akkor vettem észre, hogy törölted a fórumom. Tudtommal semmi szabálysértőt nem követtem el azáltal, hogy egy blogot reklámoztam. Valóban nem ismerem a te oldalad, de ezután a szánalmas akció után nagyívben le is szarom. Ezzel rendesen bemutatkoztál. Gratulálok. Szánalmas.hu oldalon ajánlom, hogy regisztrálj."

onceuponatime 2011.02.23. 21:26:52

nem tudok mit hozzátenni.
köszi, hogy kiálltál értem.

kockafejue 2011.02.23. 21:29:40

@onceuponatime: igaziból nem érdekelt volna, ha nem törli ki a fórumot. de a cenzúrát elég rosszul viselem...

onceuponatime 2011.02.23. 21:33:24

vajon, ha valaki a naplójába írja bele, akkor is is befenyegetődik?

a legjobb az, hogy a nyakamat rá, hogy ezt most olvassa.

nekem ez az egész még mindig érthetetlen. miért fájtam ennyire?

onceuponatime 2011.02.23. 21:39:06

másrészt: ne aggódjatok, M.néni tovább fog élni mint mi. a főtt krumpli keményítője simán konzerválja...

kockafejue 2011.02.23. 21:44:09

@kockafejue: új fórum, új szöveg:
"Előző fórumom ezzel kapcsolatban törlődött, mert személyi érdekeket sértek itt a hoxan, pedig a felhasználói szabályzatban nem találok arra vonatkozó pontot, hogy nem ajánlhatok egy nekem tetsző blogot. Tehát megintcsak:
onceuponalife.blog.hu

Kíváncsi vagyok, ez a fórum hány percig éli túl :-) Visszaszámlálás indul.

BTW: Nem is tudtam, hogy az új médiatörvény már életbe lépett. Mindenesetre ez a tipikus metróellenőr szindróma: azt hiszi van hatalma, itt élvezkedik. Szánalmas, akinek ez örömet okoz.

(Ezt elmentem Wordbe, hogy mindig újra tudjam nyitni a topicot, ha törlik.)"

onceuponatime 2011.02.23. 22:12:09

mármint 10 perc után törlődött?

kockafejue 2011.02.23. 22:18:28

@onceuponatime: igen! és már engem is törölt a hoxaról :) úgyhogy csatlakozom! hányinger...
még 2x megnyitottam a fórumot, aztán a 3. után kaptam egy szerelmeslevelet, hogy nem lesz 4. próbálkozás. tényleg nem lett :) idióta és szánalmas. azt írja, nem lehet reklámozni. a cikkek minimum fele rejtett vagy nem rejtett reklám. kész röhej a csaj!

muffinok 2011.02.23. 22:22:45

@kockafejue:

Sziasztok!
Köszi, hogy belinkelted Out blogját hoxán mert ráakadtam megint.
A vicces sztorik nem érnek véget!
Tudom, hogy nem vigasztal de hozzám legalább eljutott az info.
Hoxa pedig benyalhat talán Neked is fizetned kellett volna, hogy reklámozd a blogot:D

kockafejue 2011.02.23. 22:26:36

@muffinok: képzeld, vigasztal. És nem, nem nyalhat be! Az jutalom lenne :)))) Én most felszólítanék minden hoxa felhasználót, hogy bojkottálja ezt a cenzúrát, de tudom, hogy van akinek fontos az az oldal (akármilyen oknál fogva is) és nem akarja veszélyeztetni a regisztrációját. Mindenesetre engem mélységesen felháborít az igazságtalanság és nem is tűröm, szóval én nem sajnálom. Mindenki hozzon még 1 embert!!! :-)

muffinok 2011.02.23. 22:29:16

@kockafejue:

:):)
Nem először csinál genyóságot. Nálunk a fórumba szólt bele, hogy kirak mindenkit. Aztán az egyik barátnőmet fenyegette meg ha kimeri rakni a levelet akkor repül az oldalról. De kijátszotta.
Osztom a véleményed egy fos lett az egész. Menteni akarom én is a babanaplómat nehogy töröljön csak úgy.

onceuponatime 2011.02.23. 22:31:03

nekem épp most írt valaki, hogy villámtempóban kezdi menteni a naplóját, mert ezek után nem tudja, hogy mikor törlődik. kockafej, sajnálom, hogy ez történt, le tudtad menteni a naplódat azért?

egyébként rám kerestem a gugliban, az első oldalon van a 'onceuponatime blogja' kifejezésre találat, ami ide hoz. remélem, aki akar az eljut ide. meg azt is remélem, hogy nem örökké ezen rágjuk már a gittet.

csajok... mi is van ezzel a jutalom nyalással?:D hol osztják?:D

onceuponatime 2011.02.23. 22:32:03

végül is csak kilyukadtunk a jutalom nyalásig. a többi nem számít:))))))

muffinok 2011.02.23. 22:34:05

:) ez a lényeg! nyalásra fel!
most léptem teregetni. Végül is így fél 11 fele pont jól fog esni.

guju 2011.02.23. 22:34:24

out! én csak miattad regisztráltam anno a hoxan. mást nem olvastam, mert amibe véletlen beleolvastam azt egy kalap kakinak tartottam. nem kommenteltem/ek gyakran, de olvaslak sokat. babaruha biznisz kapcsán én láttalak téged és Kisnyulat ééélőőőben is :)))
egyszóval sose mentem volna oda, ha te nem ott írod a naplódat, de a törlés nem érdekelt eddig. most viszont feldúlva töröltem magam, mert ez gáááááz!

kockafejue 2011.02.23. 22:35:15

@onceuponatime: khm nálam :-) a jogosultságot! :P
Én nem sajnálom, úh a téma lezárva. A naplóm amúgy sem volt olyan nagy cucc, nem sajnálom, hogy nem mentettem le. Naplóim még fenn vannak amúgy :)

onceuponatime 2011.02.23. 22:39:57

@kockafejue:

most akkor nyalást lehet nyerni, vagy jogosultságot?:D

guju: neked üdv itt is:)

muffinok: boldog ember vagy, ha van mosógéped, az enyém úgy ereszt, mint valami slag... reggel gyün a szerelő, aki tiszta aranyember, meg gergelyrobi, hogy a lyukas gumit kicserélje. nekem még a mosógépben is lyukas a gumim...:D

trux77 2011.02.23. 22:40:14

Én még mindig nem értem,mi vezetett idáig?

Allurian 2011.02.23. 22:53:06

@kockafejue: Hoxa is olvas ám itt... (mert azért onnan kirakott mostmár kettőtöket is, de elszakadni nem tud...
Nem is minősíteném...Legyen elég annyi, hogy én aki nem szoktam írni, OTT soha nem szóltam hozzá, itt kihozta belőlem...)
Úgyhogy a naplód MÉG fent van... :S

onceuponatime 2011.02.23. 22:56:56

@trux77:

nagyon őszintén mondom, hogy nem tudom. egy rossz szavam nem volt sosem rá. sőt, csak a legjobbakat mondtam és gondoltam róla. őszintén a barátomnak gondoltam hittem. tavaly a szülinapomra kaptam tőle egy papírt, teleragasztva négylevelű lóherékkel. a mai napig a hűtöm ajtaján van az a kép.
csak annyit tudok, hogy nagyon szarul esett. és ahogy Ti viselkedtek, az viszont nagyon jól esik. ennyi.

onceuponatime 2011.02.23. 23:01:43

@Allurian:

tartsd csak meg a jó szokásodat és írj. csak a kezdet nehéz, esküszöm:)

Allurian 2011.02.23. 23:12:14

@onceuponatime: Köszi :)
De tényleg Ott csak olvastalak, amikor ráakadtam a naplódra aznap éjjel végigolvastam az elejétől, és nem írogattam. DE ami itt most folyik veled(tek) az már kihozta belőlem, nem bírtam megállni szó nélkül. :)

trux77 2011.02.23. 23:33:47

Értem. De azért furcsa,hogy csak a te oldaladról látjuk a dolgokat. Szívesen hallanám az ellentábort is. Mert ez így nem gömbölyű.

onceuponatime 2011.02.23. 23:41:52

@trux77:

teret kapott a dolog. a múltkori bejegyzését sem töröltem. azt hiszem egyébként, hogy ez elég markáns különbség kettőnk között például. én ki vagyok onnan tiltva, konkrétan a IP címemmel. semmilyen néven nem tudnék regisztrálni, nem mintha vágynék rá. ő bármikor írhat ide.
azt mondjuk külön kiemelném, hogy ha ő nem ír egy megjegyzést ebbe a naplóba, akkor sosem árultam volna el, hogy kiről van szó. az itt megosztott információt nyugodtan elküldhette volna nekem egy e-mailben is, mivel tudja a címem. az, hogy beírt ide, nem véletlen volt, ő akarta felfedni a kilétét. ez pedig szíve joga.

a gömbölyűségről: fájdalommal kell tudatnom, hogy ebben a buzeráns világban eredendően semmi nem szabályos, ez a fogalom nem létezik. maximum egy kockacukor esetében. úgyhogy gömbölyűséget nem keress, se itt, se máshol, mert nem fogsz találni.
süti beállítások módosítása