megjártam a dokit

 2011.03.01. 14:17

nem evidens, hogy mi van, kaptam beutalót mammo/uh-ra, de persze csak április közepére tudtak adni, holott sürgősséggel lett kérve... valószínűleg magánúton fogom intézni. kaptam továbbá lórúgásnyi antibiotikumot, ez az első lépés a dolgok tisztázásában: ha gyulladásban van valami, akkor ez elmúlasztja, ha nem, akkor jöhet a következő lépés. kaptam továbbá napi 3x2 Cataflam-ot a fájdalomra, ami nekem nagyon sok lenne, úgyhogy alternatívaként Algopyrin-t szedhetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr472701313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szphaj 2011.03.01. 21:37:56

Ne parázz, leviszi az antibigyó! be positive ;) or at least try to be...

Kavics anyu 2011.03.04. 06:37:43

Úgy látszik, hogy ez a hét nem lesz csomómentes. én is a héten leltem a jobb mellemben egyet, ami néha fáj, néha nem. ma megyek mammográfiára és UH-ra magán úton, mert az állami március végére lehetséges csak. olvastam, hogy az a jó, ha fáj, mert kisebb az esélye a rosszindulatúnak. kitartás!!! és jobbulást!!!
süti beállítások módosítása