lájk

 2011.04.05. 15:10

aki Facebook-ozik, az lájkolhatná a boltot, mert eddig csak én lájkolom, ami elég skizo meg ciki is:)

Babagardrob néven van fenn a Facebook-on. képtelen voltam like-boxot tenni ide, passz, hogy miért nem ment.

Tigris:

hát, valami olyasmi volt, hogy segítettem neki költözködni. dobozt venni hozzá. pár napra szállást keríteni. nálam evett. mostam rá. vasaltam rá (hööööööö...), tároltam a motyóit. megígérte, hogy csinál weboldalt a boltnak. meg webáruházat is. segítettem az új lakásába bevásárolni, mentünk a kocsimmal. végighallgattam, hogy szar vagyok az ágyban. (hööörrrrrr). - azt hagyjuk, hogy ez mennyit rombolt az énképemen most, hogy eleve kevés pasival vagyok bármilyen kapcsolatban, így aztán a pozitív visszacsatolás is kevesebb nyilván. kifejtette, hogy az ő gyerekeinek az anyja nem az lesz, aki élete szerelme, mert az két más státusz, a "kanca" meg az istennő. amikor rávilágítottam, hogy ezt az infót nem nagyon kéne terjesztenie ismerkedéskor, mert ezzel nem nagyon lehet bevágódni, akkor szerinte én voltam a hülye, meg aki nem ebben a világban él. végül meguntam a nyafogását, hogy minden cucca nálam van dobozban, és nincs egy fuvarózócég, aki elviszi neki, így aztán a 16 ikás karton költöztető dobozát összepakoltam, és vártam, hogy ideérjen este 7re. 9kor még nem volt itt, mert valami pinának kellett a lelkét ápolgatnia. sajnos elkövettem azt a baklövést, hogy nem basztam ki az összes cuccát a kocsi mellé azzal, hogy szori, ennyire nem vagyok balek, mert ennyire balek voltam. ja, azóta is vannak nála cuccaim, amiket egyszerűen nem akar visszaadni, nem reagálva arra, ha megkeresem. az, hogy dühös vagyok, nem túl sokat mond el a sztoriból. így érdemes jót tenni mással....és a felét már el is felejtettem. pl azokat, amikor megbeszéltük, hogy találkozunk, de ő csak simán nem jelentkezett, én meg vártam, etc. azt kell, hogy mondjam, hogy ezzel az esettel most elég sokáig lezártam a pasi témát. max szexrabszolga kell, de már arra sem vágyom, eskü.

de azért a boltot lájkoljátok, ha még ha én egy idióta is vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr982801909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lóczi Dóra 2011.04.07. 07:12:02

Lájkoltam is,meg is osztottam.
Szólj ha lesz webáruház,mert innen a Világvégéről esélytelen feljutnom Pestre. :((

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2011.04.08. 07:49:51

Fent vagyok én is, de nem használom a Fb-ot, hát lestem egy darabig hol van a lájkolós "gomb" végülis pont az orrom előtt megtaláltam. A webáruházat várom én is, mert szintén világvége...
süti beállítások módosítása