tiszta

 2011.05.02. 22:50

takony vagyok. az egyetlen jó benne az, hogy hoztam haza Egyiptomból egy brutál ephedrin tartalmú gyógyszert, ami nemhogy kinyírja a náthát, fejfájást, orrdugulást, de olyan szinten pörget fel, hogy mindjárt lemegyek egy Margitsziget kört futni.és aludni se nagyon fogok ma sem erős gyanúm szerint.

az elmúlt napok legjelentősebb érzelmi változása az volt, hogy rájöttem, hogy elméletileg 32 éves leszek 17.-én. rájöttem, hogy ez az egész egy szarság. idéntől 28 éves vagyok. minden évben, amíg meg nem unom, vagy amíg nem látszom többnek. és ettől valahogy most sokkal jobban is érzem magam:) meg is mondtam anyámnak, hogy nekem olyan tortagyertya kell, mint a gázbegyújtó. megnyomod a gombját, oszt ég. elvégre pár évig használni fogjuk mostantól.

újfent fogyózom, ha már itt tartunk, de most tényleg a végére akarok járni, mert ezt a lebernyeget a hasamról valóban fel kell számolni, valamikor ősszel lesz a dátum, addig meg ugye van még ez a kis 15 kiló...

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr812873051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása