a távozás oka

 2011.02.18. 13:54

gyakorlatilag jó ideje érlelődött bennem, hogy nem akarok már ott naplót írni. akkoriban pusztán paranoid érveim voltak a dolog ellen, túl sokan olvasták (nekem sok volt, nyilván nem sok az Index kattintásszámához), és nem láttam az arcokat mögötte, csak elenyészően kis számban kommunikáltak velem emberek az olvasói mennyiséghez képest, 40-50 ember, szemben a valós olvasószámmal. nem mintha attól jobban látnék élő arcokat, hogy valaki ír, de mégis. valahogy nem tudtam már úgy írni az életünkről, mint eleinte, de ez látható is volt a reakcióitokból. akkor arra gondoltam, hogy felszámolom az egészet, mert annak nem láttam értelmét, hogy írjak, de ne számoljak be azokról a dolgokról, amik számomra megemlítendőek. ilyenkor mindig jött egy rakat levél, hogy ne, mert ez nektek igenis fontos. hát nekem is az. kezdhettem volna egy teljesen új blogot, ahova már nyugodtan írhattam volna napi beszámolót is az életünkről meg a dolgainkról, ha nem viszlek Titeket az olvasóimat tovább, de mindig meghatott a gondolat, hogy van akinek a napját teszem szebbé, vagy vidámabbá, sírósabbá, vagy éppen nyugodtabbá, hogy vannak még irdatlan nagy hülyék. így aztán megpróbáltam úgy írni, hogy a kecske is meg a káposzta is a legjobban járjon. 

végül, ami valóban betette a kaput az tényleg egy levélváltás volt. alapvetően igyekszem tartani magam ahhoz, hogy valaki vagy élőben ismer, vagy írásban. a tudat, hogy ha bárki aki olvas rám néz rögtön az jut eszébe, hogy épp a retyón ücsörgök képregényt olvasva miután megettem egy kaukázusi kefírt fél kiló savanyú káposztával; vagy hogy a narancsbőrös-karfiolos combomat nézegetem, hogy már nem csak hupplis, de szőrösödik is, szóval ettől bölcsebbnek láttam megkímélni mindenkit. de aztán néha úgy alakult, hogy találkoztam emberekkel, és valahogy sosem ért csalódás, mindenkivel tartom a kapcsolatot (ha nem is mindenkivel napi szinten), akikkel így találkoztunk. szóval ez a levélváltás pont egy ilyen kapcsolat záróakkordja lett. elég jól viselem a verbális agressziót, nincs gondom azzal, ha kurvaanyáznak, legyintek a legtöbb érdektelen kritikára. de attól a pár embertől, akinek kiadom magam és megosztom a dolgaimat, nyílt támadásnak veszem, ha egy több éves, napi szinten aktív kapcsolatot 'lekegyelembarátságoz'. nem nagyon csinálok titkot belőle, hogy voltak/vannak nagyon nehéz szakaszok az életemben. ettől lettem ilyen, és nem egy másik ember. nem írok meg mindent, mert van amiről nem tudok és nem akarok írni. ez főleg a múltra igaz. de nem tudom sem eltűrni, sem elfogadni, hogy valaki azt gondolja, hogy kegyelemből a barátom. egyszerűen nem vagyok rászorulva. vagy úgy tűnök?

ezért jöttem el. azért pár tagot szállítottam arra az oldalra, akik miattam regisztráltak, nem érzem adósnak magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr682670457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monyoci 2011.02.18. 15:58:02

Mit mondjak tisztul a kép, számomra döbbenet, amit írsz. Ha nem "ott" folytattad volna, hanem az elvaltam.hu-n, átvitted volna az emberek zömét. látod, ide is követnek ;)
bár most hogy átkattintottam az oldaladra, ott is van egy bejegyzés, amit nem értek. az az X-es.
vagy ez most egy téma?

h o x a 2011.02.19. 16:58:03

Ha már ilyen remekül megvan a távozás oka, akkor segítek távozni.

A naplóid linkje:
www.hoxa.hu/?p1=naplo&p2=11552

www.hoxa.hu/?p1=naplo&p2=69061

www.hoxa.hu/?p1=naplo&p2=67185

Még pár napig nem törlöm őket, hogy lementhesd.

Nem tartozol nekem semmivel, én sem neked.
Minden jót.

monyoci 2011.02.19. 18:27:27

új blog
új élet
ammen

poisonedtear 2011.02.19. 21:49:32

sajnálom, hogy ilyen volt veled... biztos vagyok benne hogy nem ezt érdemelted...
emlékszem az olyan bejegyzéseidre, ahol lelkendezve írtad, hogy neki is nemsokára megszületik a babája...
nem a barátom.. nem ismerem... de ez olyan arculcsapásos dolog... mert érezni lehetett rajtad pl akkor hogy neked mit jelentett...

:(

bébisárkány 2011.02.20. 13:07:26

Őszintén megvallom én nem értettem,miért is fájt neked annyira az a néhány sor,de sejtettem,hogy sok mindent nem tudunk.Na most már értem.

Ja és nagyon érezhetően egyre visszább bújtál a csigaházba,ez tény.Sokszor volt olyan bejegyzés amire csak hülyén bámultam,mert nem tudtam mi újság.

Na most reménykedünk egy eseményekben gazdag,boldog szép jövőben--annak minden percét írásban megörökítve:-))))

Lucusmanó 2011.02.21. 10:57:45

Ja, így már értem...
Mármint a sietséget.

onceuponatime 2011.02.21. 11:28:19

ehhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, mielőtt lezárnám részemről az ügyet, hogy direkt nem akartam nevesíteni. kerülendő a kígyó-béka effektet.

mondjuk azt nem gondoltam volna, hogy annyira félelmetesen nagy erőt képviselek, hogy ezért törölni kell a regisztrációmat, kvázi kitiltani.

de megtetted, mert megtehetted.

és ebben a mondatban benne van minden, amit erről az egészről gondolok.
süti beállítások módosítása