M. néni

 2011.02.21. 11:20

hát, bekövetkezett. M. néni maradék józan eszét is elvitte a cica. valamelyik nap kiráztam a szőnyegeket az erkélyen, és a fürdőszobaszőnyeg leesett. M. néni rezidenciája ugye a legalsó a házban, így neki közvetlen kert (?) kapcsolata is van. a többiek meg egy lépcsőházból tudnak kimenni a kertbe, mivel az közös tulajdon, ergo nem M. nénié, hanem a lakások négyzetméterének arányában mindenkié. magyarán van cirka 6m2 kertem. hurrá. a kertajtó kulcsát viszont az istennek nem találtam sehol sem. sajnálatos módon így bekövetkezett az az esemény, amitől megpróbálom magam évek óta óvni. be kellett csengetnem hozzá.. miután fél percig tenyereltem a csengőn, már ki is csoszogott. kinyitotta a kisablakot, és a lépcsőházat iziben átjárta a "szart főztem pisában" sokdimenziós illata. elkezdtem a számon át venni a levegőt, állítólag ez hullaszag ellen is bejön.

out: M.néni drága, leesett a fürdőszobaszőnyegem az erkélyről...

M.n: milyen erkélyről?

(ez kemény menetnek ígérkezett...)

out: ami fölötted van. mivel én fölötted lakom. és sajnálatos módon a kertajtó kulcsát nem találom, úgyhogy kénytelen voltam becsengetni hozzád, hogy megkérjelek, hadd menjek ki az teraszajtódon keresztül...

(jááááááj.) (ja, mindezt ÜVÖLTVE)

M.n: és most szeretnéd visszakapni?

(nem bazmeg. majd tavasszal, mire elrohad az esőben...)

out: ha nem okozok ezzel túl sok kellemetlenséget...

M.n: jó, akkor kimegyek hátra, és kinyitom neked a kaput, mert kívülről van benne a kulcs.

(hogy mivan?! ha kívülről van benne a kulcs, akkor semmiképp nem tudtam volna kimenni az udvarra...)

out: de hát M.néni drága, ha kívülről van benne a kulcs, akkor senki nem tud kimenni a kertbe, ha leesik valamije...

M.n: tudom. azért tartom a zárban a kulcsot.

ezek után megfordul és elslattyog. cirka 5 perc után hallom, hogy fordul az 5 méterre lévő zárban a kulcs, majd egy aszott, tűzpirosra lakkozott körmű kézben megjelenik a fürdőszobaszőnyegem. szegénykém megviseltnek tűnt. gondoltam kirázom. egy életem egy halálom. be(ki)hatoltam a kertbe, M.néni árgus pillantásainak terhe alatt. mondom neki:

out: kirázom, jó?

M.n: már kiráztam.

out: azért én még egyszer kirázom. és M. néni, ha az ajtót folyamatosan bezárva tartod kívülről, akkor senki nem tud kijönni semmiért ide... és ez nem túl jó..

M.n: nem baj. ha valakinek kell valami, majd becsenget, én meg odaadom, mint most.

(anyádat.)

itten tartunk ippeg. valami revanson gondolkodom. hümm.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr782676626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2011.02.21. 11:39:49

Drága, drága M.néni, de jó, hogy vagy! ...régen nem röhögtem ilyen jót :)

Briga 2011.02.21. 20:21:40

Hiányzott M.néni:-)

Lucusmanó 2011.02.22. 22:56:14

ssssssszzzzzzzz
kemény menet lesz...
:-DDDDD
süti beállítások módosítása