zago

 2011.03.06. 16:49

megmondom az őszintét, nem úgy terveztem, hogy bemegyek az Alberto Zago cipőboltba ma. ennek több oka is volt, 1.-pénz, 2.- motorral mentünk a Kisnyúllal számlát befizetni. idillikus csapatképünkön kicsit rontott, hogy a Kisnyúl belehajtott egy adag lágyabb textúrája kutyaszarba, igaz, nem a kerekekkel (hurrá), csak a lábával trappolt bele. olyan büdös lett minden körülötte azonnal, hogy bezöldült a levegő, és azonnal beindult a spóragyártás. most azt talán hagyjuk is, hogy mit gondolok a kutyaszart össze nem szedő gazdákról, mert csak közhelyes kurvanyázásba tudnék bocsátkozni. szóval a továbbiakban csak abban reménykedtem, hogy majd lekopik a talpáról... bementünk a Mammutba. az egyesbe, és így aztán rögtön a pofámba üvöltött, hogy itten minden 70%-al olcsóbb. amúgy esküszöm, hogy be nem tenném a lábam, mert valahogy nem adnék ki 70 rugót egy topánért. mert nem. na. de most elkanyarodtunk, anyám meg én lábilag, a Kisnyúl motorilag, szinte kézzel fogható szarszagot húzva maga után. találtam is izében fekete csizmát, nem magassarkút, hanem laposat, állat jó néz ki, nem volt 8ezer forint, elkapott a vadászat szele, úgyhogy le is vágtam magam a méregdrága ezüst színű, szegecselt bőrkanapéra (nem lesz lakberendezési jellegű a blogom mostantól, de ennek itten most jelentősége van...), és felrántottam a csukát. hurrá, az egyik fele jó, kértem a másikat. közben a Kisnyúl végigbogarászta az összes rózsaszín, 25 centi sarkú nyári papucsot, majd megunva a dolgokat becsatolt hozzánk, és felmászott a bőrkancsira, anyám és közém. amúgy hassal tolta fel magát, hogy aztán megfordulhasson, és a lábait átfordítsa maga alatt. ez végzetes baklövésnek bizonyult. a mozdulat nyomán instant szarszag öntötte el a kanapét, továbbá egy borsónyi darab kaka, és egy 10 centis csíkon húzódó barna csík. nem volt jó. egyrészt, mert ugyan a két hótt elegáns eladócsaj ugyan nem látott át a háttámlán (mögöttünk álltak a pultnál), de várható volt, hoyg előbb-utóbb felbukkannak megérdeklődni, hogy akkor mi a pálya a csizmivel. őszintén megmondom, hogy csizmát ,még csak-csak terveztem venni, de kanapét nagyon nem... a kellemetlenség az egészben az volt, hogy:

a, a szegecselt részek mellett varrás is volt, és azon is átfutott a csíkocska

b, nem volt nálam semmilyen papír formátumú dolog. de SEMMI.

így aztán felpattantam, látványosan imitálva azt, hogy azonnal a tükör előtt kell forgolódnom, majd fél perc billegés után megérdeklődtem az egyik nőtől, hogy vajh van-e neki egy fölösleges papírzsebkendője... volt. sunyin úgy tettem, mint aki belefújja az orrát, végül is a kutyaszarhoz képest ez egyébként sem lett volna nem ügy már, aztán visszamentem a családom másik kétharmadához, ahol anyám tett kétségbeesett kísérleteket arra nézvést, hogy a Kisnyulat meggyőzze arról, hogy inkább ne mozogjon. a két nő szagot foghatott, mert amikor leülés előtt sunyi visszapillantottam, akkor gyanakvóan néztek épp felém. a zsebkednő száraz volt. a kutyaszar is immáron. esélytelennek tűnt a küzdelmem, úgyhogy kicsit benyálaztam a zsepit, és finom mozdulatokkal próbáltam eltüntetni a foltokat. amivel konkrétan annyit értem el, hogy a cérna immáron nem piszkosszürke volt, hanem barnás. ellenben a hátam mögött gyanús cipőkopogás hallatszott. sajnálatos módon kénytelen voltam a jobb combomat arrébb emelni, át a folt fölött. elvitték a cipőt becsomagolni... én meg ott ültem a lábam között a bűzlő folttal, a kezemben egy kutyaszaros zsepkendővel. anyám beáldozta magát (mert az anyák ilyenek), és egy sóhajjal nyújtotta felém a kezét azt mormolva, hogy:'beleteszem a zsebembe..'.

így aztán beletette a zsebébe.

de a csizma, az bazijó. bokáig bőr, utána meg olyan fonott fekete fuszekli van rajta. dögös, állatira.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr732715716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trux77 2011.03.06. 20:48:32

Annyiszor gondolkodtam már azon, hogy hogy lehet az, hogy téged ennyire vonzanak a szaros dolgok? Én életemben nem léptem annyiszor szarba,mint te röpke 2-3 év alatt...Te vonzod a bajt basszus....

onceuponatime 2011.03.06. 21:20:37

ááá, túrót. csak más nem beszél róla. nem vagyok szarfetisiszta különben, sem házioltár, sem egyéb objektum nem épül a témakörre a közvetlen környezetemben. másrészről: tudományosan bizonyított tény, hogy a szar- meg a szexkérdés minden társaságban bevillan 10 perc után, ha nem akkor baj van:)

poisonedtear 2011.03.07. 13:11:18

én acélbetétes bakancsban (a talpát talán el tudjátok képzelni) léptem bele hasonló állagú szarba még évekkel ezelőtt.. utána bevágtam magam a kocsiba és hazavezettem... nem csak a bakancs... a gáz- és fékpedál valamint a gumiszőnyeg is kapott belőle... azt hittem ennél szerencsétlenebb kutyaszaros sztori nincs... de TE mindig rácáfolsz az ilyen elgondolásaimra :D
imádlak titeket :)

kockafejue 2011.03.07. 13:50:13

egyet ertek, once :) max 10 perc es tema a szar. akarmilyen formaban: legnemü, szilard, hig :) hozzatartozik az elethez! (zsepit ugye M.neni ajtaja ele raktatok?)

Oppps 2011.03.07. 17:24:13

Azért ez jó...én mindig röhögök ezeken...rajtad is,meg a másik felemen is...ő mezítláb lépett bele és volt papírzsepi is...csak annyira szórakoztatott a szitu,hogy nem tudtam neki adni...én nem vonzom a szart...vonzza helyettem a családom:D

BeMóni 2011.03.07. 19:33:58

A mezítlábas, lábujjköztfröcsögős, langyos kutyaszar nekem is megvolt már. A saját udvaromon, a saját kutyámé...

onceuponatime 2011.03.08. 10:24:48

lehetek a lagjobb barátnőtök csajok?:D

greg17 2011.03.08. 22:51:51

ha mar igy belejottunk..: esti furdetes, ket kissrac, 4 es 1,5 evesek. a kiszallaskor vettem eszre, h a kisebbik belekakilt a vizbe.. nem keveset.. viszont a hab es a sok jatek kozt eszre sem vettem..mar pizsamaban ultek elottem, amikor a viz nelkuli kadban a jatekokon, kozottuk a kad aljan, falan eszrevettem a nagy barna nyomokat..es a legdurvabb: meg meg is mosattam a fogukat furdes kozben. :-DD ( ket gyerekrol pizsama le, be a zuhany ala, ujrafurdes, szajoblites, jatekok es kad fertotlenitese, stb. viccet felreteve, azt azert remelem, h bajuk nem lesz tole..)

onceuponatime 2011.03.09. 11:21:43

@greg17:

nem akarlak azzal nyugtatgatni, hogy szerintem ettek már rosszabbat is, csak nem vetted észre...:) biztos nem lesz bajuk. a gyerekek iszonyat nagy túlélők:)

BeMóni 2011.03.09. 14:35:44

Az jutott eszembe, hogy az első írásod, amit olvastam, a porontyon volt egy Kisnyulas írás, ahol éppen tokától bokáig összeszarta magát. Akkor kerestem meg a blogodat, és egy éjszakán keresztül visítva röhögtem, miközben olvastalak.
süti beállítások módosítása