a precízitás új fogalma

 2011.03.09. 15:15

az férfiember, aki:

" Ha végez az ebéddel, és mondjuk sült csirke volt, akkor ami megmaradt mondjuk 3-4 része a csirkének, szépen összeillesztgeti mint egy puzzle-t és úgy rakja be a hűtőbe:-D ".

sírok. ez totálisan feldobta a napomat:)

ellenben ekletáns példa arra, hogy miért szeretek egyedül élni. szerintem már nem is lennék alkalmas más hülyeségeit megszokni.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr192725034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oppps 2011.03.09. 16:02:50

...az egyedüllét inkább...volt ilyenem...14 évig bírtam...aztán azon gondolkoztam,milyen szabályos párhuzamos vonalakat tudnék vágni az ereire...:(...most én sírok...engem ez nem feldob,hanem lelomboz...ez nem férfiember,hanem egy nagy barom...bocs out.

onceuponatime 2011.03.09. 16:27:10

hát, elhiszem. én csak azon az egyszerű alanyi jogon röhögök, hogy nem az én farkammal verődött a csalán. a helyedben tuti bőgnék. egyébként nem erre a fajtára szokták mondani, hogy ha időben kinyírod, már rég szabadultál volna a böriből is?:)

Jana_1 2011.03.09. 19:00:25

Never say never... :p
(pemete)

Oppps 2011.03.10. 06:43:06

@onceuponatime: Dehogynem...pont ez a fajta az...aki elvesz mindent,és nem ad semmit...aki úgy öl meg belőled naponta egy kis darabot,hogy észre sem veszed,mikor haltál bele.:(de már jó...most van egy totál ellentéte...trehány,mint az állat;)...de összepakol téged...ja és börtönőr volt:D

quenn 2011.03.10. 09:03:38

Vajon a darálthússal mihez kezdene?

Oppps 2011.03.10. 09:57:21

"Vajon a darálthússal mihez kezdene? "...ezt elképzeltem...egy fél órája ezen röhögök:D :D

onceuponatime 2011.03.10. 11:24:54

@quenn:

látom a ráncosodó homlokot, a kicsit kilógó nyelvvel, ahogy kapkodva, anyázva lökdösi odább a mócsingot, hogy: 'ez nem az, ez nem az...'

anyaisten.
süti beállítások módosítása