embörök

 2011.02.25. 23:43

rám tört a szarkedv. egyrészt mert mindenki lumpol valahol (jó,tudom, nem mindenki, csak a régi életem szereplői), másrészt mert meg csak. bővebben meg nincs bővebben. tipikusan a hülyegyerek szindrómát nyomom, nem akarok senkivel együtt élni, de egyedül sem fasza eléggé. ez általában este 10 után tör rám, minden előzetes bejelentés nélkül. kéne vissza a régi életem, de nem tudok a Kisnyúl nélkül már létezni, levegőt venni sem. valaki mondhatta volna, hogy ez ennyire nehéz.

update másnap reggelről: érdekes, hogy napközben meg eszembe sem jutna az, hogy mások hogyan élnek, vagy hogy az jó nekik vagy sem. valahogy néha esténként tényleg rámtör ez az egész, de ezt utólag betudom két menstruáció közötti nyígásnak:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr662691227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kockafejue 2011.02.27. 08:20:05

Tudom téged sem vigasztal, mint ahogy engem sem, de én ugyanígy vagyok vele. Látom, ahogy a bnőm él, és belesajdul a szívem, mert mindent megvehet magának, minden nap randizhat, eljár aerobicra, shoppingolni, mindenre van ideje: van ideje magára! Ilyenkor mindig totál befordulok, akár sírok is és utána rájövök, hogy ő sem boldogabb, mint én. Sőt! Azt az érzést, amikor Kinga a kis dagi kezeivel átölel és azt mondja, hogy szeretlek anya, na, ezért érdemes élni! Mégis, én is azt mondom, hogy azért este egy férfi mellé odabújni, mellette elaludni - ez hiányzik nagyon! Nekünk ez jutott. Felborult a világrend. De én hiszek még benne, hogy ez egyszer jobb lesz! Higgy benne te is! Én kívánom Neked (is)!

onceuponatime 2011.02.28. 00:05:21

megnyugtat a tudat, hogy nem vagyok egyedül, nem mintha ez vígasztaló lenne. de legalább normálisan működik az értékrendünk. asszem.
süti beállítások módosítása