hát a mese mai része

 2011.02.16. 01:41

már elmarad, eddig nem értem rá. (sajnos nem azért, amire úgy nagy átlagban gondoltok, részint dolgoztam, főképp meg cseverésztem). mire úgy döntöttem volna, hogy elhúzok aludni, a Kisnyúl felnyafogta magát, azt hittem a hasa fáj, de csak az orra volt bedugulva (nem vagyok egy nagy diagnoszta). most meg itt ül mellettem a kanapén és épp valami amerikai vígjáték sorozat 87984686. részét kommentálja. közben levegőt sem vesz.

a következők hangzanak éppen el, írom ahogy tolja:

bácsi néni háháhá hoppá hová tette a kutyust szia fanni basszus büdös a pelus pelus pelus baba kulcs újság nincs csákó(?) repülő kutyus jólvan óvatosan a szánkóval hihi megyek itt a hinta hihi paci hinta a bácsi tévé szegény majom néni ide tette majom szereti a pacit bibis itt az arcom fület hajat haha hihi autó autó autó ott a beeee meg a tehén kijött a kaki pelus picit kijött a kaki zsupsz.

na jó, abbahagyom, mert megzavarodom :D ja, mindezt egy levegővételre. KŐKEMÉNY.

A bejegyzés trackback címe:

https://onceuponalife.blog.hu/api/trackback/id/tr112664423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poisonedtear 2011.02.16. 22:06:14

:) édes kicsi tündér :)

bettibea 2011.02.16. 22:45:46

vajon kitől örökölte?:o)

kockafejue 2011.02.17. 10:14:09

azert ügyesen elrejtette a valos infot: "kijött a kaki"...
süti beállítások módosítása